Věděli jste, že existuje appka, ve které si můžete listovat seznamem nejrůznějších závislostí? Nebo že kvůli Brutalistovi prosedíte v kině čtyři hodiny? Přečtěte si náš únorový raut, ve kterém shrnujeme, co nás bavilo, zaujalo, nebo naopak šokovalo.
account servis
V Galerii Rudolfinum probíhá skvělá výstava Poetic of Encryption, která je obsahově tak rozsáhlá, že vydá i na dvě návštěvy. Človek sa může ztratit a znovu najít ve spleti informací i ve vizuálních výjevech.
sociální sítě
Mój víkend doma. Kdyby někdo zavítal na Moravu, konkrétně do Olomóca, nabízím pár tipů na místa, kde to mám ráda. Skvělé je Long Story Short, tam bych doporučila… vlastně úplně všecko. Tak si dejte to, k čemu vás dohoní mlsná.
Procházka Olomócem je malebná, a až se ocitnete na Horním náměstí, určitě se stavte v prodejně s olomouckými tvarůžky – to je moja klasická zastávka, jakmile su ve městě. Tvarůžky doporučuju koupit pořádně dozrálé a doma si je namazat na čerstvý chleba s máslem a pepřem – přesně tak, jak to dělá můj táta.
A co káva? Kaváren je v Olomóci tolik, že bychom je mohli probírat celé hodiny, ale mě baví hlavně Kafe jak lusk a Pikola espresso bar. Zdarec!
kreativní producent
Strávit v kině skoro čtyři hodiny se nechce nikomu, ale Brutalista za to rozhodně stojí – počkat si „na doma“ by byla chyba. Výjimečně doporučuju multikino, aby si člověk nezlomil krk a mohl se pěkně zabořit do sedačky.
specialistka na newslettery
Zaujal mě podcast Sirény. Holky dělají hluk, který dává smysl. Poslouchat rozhovory po tak pečlivých rešerších je čisté potěšení. Jo a mají krásnou vizuální identitu, kterou dělal náš grafik Šimon.
account servis
Jezdívám za babičkou na sobotní oběd na Budějovickou a pravidelně o víkendech nejezdí metro C přesně v tomhle úseku. Díky tomu jsem přišel na skvělý spoj Žižkov–Budějovická, a sice vlakem z Hlaváku na Kačerov. Vlak jezdí co hodinu a cesta trvá 9 minut (metrem 11 minut!) – jsou to spoje S8 a S88 směr Čerčany a Dobříš. Navíc je to krásná trasa kolem depa DPD a OCÚ Střed – fakt hodně kolejí s odstavenými vlaky a soupravami metra. Prostě šotoušův ráj. Místo úmorné cesty metrem si připadám, jako kdybych jel na výlet. Doporučuje 10/10 Jindřichů.
obsah
Četla jsem newsletter Pavlíny Louženské a proklikla se na I Am Sober app. Překvapilo mě, kolik možností „z čeho střízlivíš“ aplikace nabízí: ze závislosti na chatbotech, ze zlosti, z trichotilománie (mentální onemocnění, při kterém si člověk sám trhá vlasy, obočí, chlupy), ze šmírování, nadávání…
business development
V únoru jsem poprvé v životě upekl medovník. Vůbec nepeču a nejvíc mě překvapilo, že po ořezání jednotlivých plátů korpusu do tvaru kola se s ořezy dál pracuje. Rozmixují se a spolu s drcenými vlašskými ořechy se jimi medovník ve finální fázi posype. Pro někoho asi nuda, ale mě to přivedlo k myšlence, že se z medovníku můžeme jakožto společnost poučit. V tom smyslu, že jedna věc může mít nespočet forem i využití a že pro skvělý výsledek není vždy nutná miliarda různých vstupů. Stačí pár kvalitních věcí, a když je správně a efektivně zužitkujeme, i s málem můžeme dosáhnout naprosto famózního výsledku. Tak buďme šetrnější, aspoň trochu minimalističtější, recyklujme, zužitkovávejme vše na maximum – a každý den přemýšlejme nad tím, v čem může být medovník naším vzorem.
account servis
Nadchl mě kurz vědomého dechu s Katkou May. Konečně jsem se přestala hnát na lekce jógy a dovolila si po práci zpomalit a odpočinout si. Je to mnohem lepší než se na té podložce vyřídit, když už tam vlastně vyřízení jdete.
číst
Noviny Štamgast je dvouměsíčník o pivu, české kuchyni a hospodské kultuře. V klasickém novinovém formátu se píše o všem, co by hosté Lokálu měli a chtěli vědět. Má vzdělávat, bavit a možná taky trochu šokovat!
25/04/25
číst
Merch už není logo natisknuté na neforemném tričku, které si vezmete leda na spaní. Přečtěte si příběhy nejúspěšnějších firem, které dokázaly, že když se merch udělá kvalitně, budou ho lidé hrdě nosit a dělat vám reklamu při každém pohybu.
11/04/25
číst
Jak vznikla Picassova ikonická kresba? A jak se v průběhu desetiletí změnil taktéž ikonický drink semafor? Tohle a další zajímavosti, které zastavily tým A+manuálu v každodenním shonu, si přečtěte v březnovém Rautu.
04/04/25
číst
Autor Simon Sinek svou teorii staví na třech základních otázkách: Proč? Jak? Co? Umět si na ně odpovědět už na začátku práce na marketingové strategii je klíčové. Lidé nekupují to, co děláte, ale proč to děláte. Nejúspěšnější značky světa znají odpověď na své „proč“ a to je odlišuje od konkurence. Jak se tento koncept prolíná do marketingových strategií, které jsme tvořili pro Ambiente?
28/03/25
číst
Vybereme ilustraci, pogratulujeme vítězi a dáme mu obálku s hotovostí. I tak může vypadat předávání cen pro nejlepší ilustrátory roku. Podle Magdaleny Rutové a Jindřicha Janíčka je tohle ten nejlepší způsob, jak skutečně ocenit jejich práci tak, aby to mělo praktický dopad na jejich život. Jak vznikla nezávislá alternativa tradičních ocenění, která podle jejích zakladatelů reflektuje to, co současní ilustrátoři skutečně potřebují pro svou práci?
04/03/25
číst
Věděli jste, že existuje appka, ve které si můžete listovat seznamem nejrůznějších závislostí? Nebo že kvůli Brutalistovi prosedíte v kině čtyři hodiny? Přečtěte si náš únorový raut, ve kterém shrnujeme, co nás bavilo, zaujalo, nebo naopak šokovalo.
27/02/25
číst
Nové uniformy zaměstnanců Pastacaffé, italské restaurace v centru Prahy, mohly být minimalistickým počinem. Nakonec vám však těstoviny přinese obsluha v tričku s fotkou špinavého nádobí nebo špaget rozsypaných po stole. Jak vznikaly nové uniformy pro značku, která je už řadu let považována za jednu z nejkonzervativnějších v Ambiente?
24/02/25
číst
Jak se (ne)snažit všechno stihnout, osvěžující piňa colada, česnečka v termosce i appka, která vás každý den upozorní na jedno zajímavé umělecké dílo. Co nás na začátku roku bavilo, zaujalo, překvapilo, nebo naopak šokovalo?
05/02/25
číst
E-maily považujeme za jeden z pilířů komunikační strategie, kterou tvoříme pro Ambiente. Hostům v nich servírujeme informace do schránek stravitelnou formou a věříme, že podle jejich chuti. Komunikace je přizpůsobena jejich zájmům a nabízí jim relevantní obsah. Co je vyzkoušené a funguje?
20/01/25
číst
Jak jsme představili naši práci bez opening party, místo toho si užili teambuilding a naplnili nápojový automat vlastnoručně vyrobeným moštem.
19/11/24
číst
Na trhu jsme noví, naši práci ale asi znáte - jsme parta lidí, co dlouhá léta tvoří marketing pro Ambiente a od letošního podzimu máme agenturu A+Manual.
21/10/24
číst
Stratég, ideamaker, producent, finanční manažerka, grafický designér, PR a obsahová královna... Poznejte jednotlivé články týmu A+Manualu, které k sobě pasují jako puzzle.
18/10/24
číst
Plus, křížek, nebo třeba jablko? Ve svém portfoliu mají grafičtí designéři z dánského studia Alexis Mark mimo jiné grafiku pro Centrum umění v Kjótu a jsou art directory Harvard Design Magazine.
17/10/24
číst
Knihy, brožury, časopisy, noviny pro hosty, noviny pro zaměstnance, několik newsletterů, podcasty, online magazín a desítky profilů na sociálních sítích. Pro podniky Ambiente jsme během deseti let vytvořili propracovaný systém práce s obsahem. Ten pomáhá nejen informovat hosty o tom, co se v restauracích děje, ale také podporuje vizi zakladatele Ambiente Tomáše Karpíška kultivovat gastronomické prostředí v Česku.
01/10/24